S5 User Choice
Útvonal
Ezen az oldalon az egyes helyszínek oldalait időben csoportosítva lehet elérni, míg a Térkép menüpontot választva térben csoportosítva érhetők el. Kattints az oldal alján a helyszín nevére az adott helyszín oldal megjelenítéséhez!

Az utazás helyszínek szerint 4 nagy részre osztható fel:

Az első napokban, Szilveszter környékén, Goa, Anjuna beach-en buliztunk.

Utána elindultunk helyi közlekedéssel Karnataka államban dél fele, megnéztük Badamit és környékét (Aihole, Pattakadal, Mahakuta) illetve Hampit. Majd továbbmentünk délnek és Mysore-t illetve környékét (Shravanabelaloga, Srirangapatna, Belur, Halebid) látogattuk meg. Az utazás második részét Bangalore-ban zártuk, ahonnan visszarepültünk Goa, Patnem beach-re.
Ezután Patnem-ben egy nyolc napos pihenés következett. Ahogy a nagyszerű Khívától keletre blog szerzői írták: "ennyi utazás után mindenkinek jár egy kis nyaralás". Bérelt taxival megnéztünk egy nemzeti parkot, továbbá Goa fővárosát, Panajit és Old Goát, ahol a világörökség részét képező gótikus katedrálisok vannak. Útbaejtettünk Shanta Dhurgában egy működő hindu templomot.

Az utazás befejező, negyedik részében felbuszoztunk északra és meglátogattuk Aurangabadot, Ellorát és Ajantát. Végül néhány nap Mumbai-i városnézéssel, sörözéssel illetve a közeli Elephanta szigetre hajózással zártuk az utat.